wtorek, 5 sierpnia 2014

Pączuszki




Witam, mam dziś dla Was porcję zdjęć uroczych pączusiów z lukrową polewą i czekoladową posypką.
Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne :)
Wszystko wykonane zostało ręcznie wraz  z kokardkami.
Wczoraj powróciłam z wyjazdy na swój pierwszy Przystanek Woodstock! Było magicznie i niepowtarzalnie.
Po raz pierwszy również miałam okazje zobaczyć taką masę ludzi naraz, tegoroczny festiwal przyciągnął około 750 000 osób! Niesamowite wrażenia, koncertów, ludzi, atmosfery , wzajemnego szacunku i miłości pozostaną na pewno na długo w mojej pamięci.Jeśli będziecie mieć okazję musicie odwiedzić ten najpiękniejszy festiwal na świecie :)




Wstawiam również zdjęcia z mojej ostatniej sesji zdjęciowej wykonanej przez tarnowskiego fotografa Pawła Topolskiego.


1 komentarz: