piątek, 12 lipca 2013

Recenzja produktów marki Premo

Witam wszystkich bardzo serdecznie, niedawno dostałam propozycję współpracy z firmą Corex która jest wyłącznym dystrybutorem produktów marki Premo w Polsce. W ramach współpracy dostałam pięć  kostek modeliny, zestaw czterech nożyków oraz sylikonowy stempel w zamian za moją recenzje.





 Modelina Premo- jest to wysoko jakościowa masa termoutwardzalna, pakowana w łatwą  do ściągnięcia folię, jej waga to 57 g. Masa jest wygodnie podzielona wierzchnimi paskami w formie czterech części co ułatwia dobranie i ewentualne zapisanie proporcji kolorystycznych. Producent zaleca wypiekanie masy 130 stopniach przez 30 min na każde 6mm masy. Moim zdaniem dużym plusem jest to że modelina nie zmienia koloru po wypieczeniu oraz jest bardzo trwała (nie kruszy się, jest twarda). Konsystencja modeliny jest różna kolor nr 5001 White jest to
piękny świetlisto-biały odcień bieli (bielsza niż modelina nr 0 z fimo), jej konsystencja jest dość miękka co dla niektórych może być plusem bo wiem,że niektóre z Was mają problemy z rozrabianiem modeliny, idealnie również nadaję się do wyciskania bitej śmietany. Kolejna kostka to nr 5046 Yellow Translaceat czyli żółty transparentny, wg mnie jest za miękki choć plusem jest to że nie klei się do dłoni.  Następna to nr 5031 Purple Pearl o odpowiedniej konsystencji i pięknym fioletowym kolorze mieniącym się od fioletowo perłowych drobinek. Czwarta kostka to nr 5505 Turquise- śliczny turkusowy kolor (z którego wykonałam komplet z Ciasteczkowym Potworem ) i ostatnia kostka momdeliny którą otrzymałam to nr 5129 Silver czyli ślicznie mieniąca się srebrna masa z której przy pomocy silikonowego stempla wykonałam wisiorek w spiralne wzorki. Stempel jest naprawdę profesjonalny,do odbicia wzoru w modelinie nie trzeba go posypywać mąką czy innymi specyfikami,idealnie odchodzi od modeliny, nic się nie przykleja.


Najbardziej jestem pod wrażeniem zestawu czterech noży o różnych oraz uchwytów które można łatwo przymocować do każdego ostrza dzięki czemu nie ma mowy o skaleczeniach przy pracy :)
Nożyki są bardzo ostre, wykonane z naprawdę dobrego materiału.
Te o profilu falowanym proponuje wykorzystać do wykonania brzegów ciasteczek, co daje estetyczny i efektowny wygląd.
Osobiście serdecznie polecam te produkty, jakość jest naprawdę zauważalna i opłacalna. Serdecznie chciałam również podziękować Pani Agacie Białkowskiej za wspaniały kontakt ,zauważenie mojego bologa i szanse zrecenzowania otrzymanych produktów.
W razie pytań dotyczących produktów piszcie w komentarzach, chętnie odpowiem na każde pytanie :)
Do usłyszenia  :)

3 komentarze:

  1. Mam ten zestaw noży i jestem z niego bardzo zadowolona. : ) Świetne kolory modeliny dostałaś. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy dokładnie ta Pani zaproponowała Ci współpracę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można zakupić tę modelinę?

    OdpowiedzUsuń