czwartek, 30 maja 2013

Słodkie nowości :)









Witam :) Jak obiecałam tak robię i zamieszczam kolejny post. Dziś chcę Wam pokazać kilka nowości a mianowicie spineczkę i wsuwki z słodkimi donutami w pastelowych kolorach oraz dwie zawieszki typu charms z babeczkami. Wszystko oczywiście jest wykonane ręcznie z modeliny. Po wielokrotnych próbach robienia zdjęć moją lustrzanką postanowiłam,że po raz kolejny spróbuje i się udało :) co prawda wymagało to trochę ,czasu i próbowaniu wielu ustawień ale w efekcie końcowym otrzymałam ostre zdjęcia w ładnym oświetleniu. Chcę zaznaczyć,że ostrość i rozmycia na zdjęciach nie są podciągane komputerowo.
Mam jeszcze takie pytanie : Macie ochotę na jakieś słodkie rozdanie? :)) Jeśli tak to propozycję nagród proszę żebyście wpisywali w komentarzach.
Pozdrawiam ciepło i życzę miłego długiego weekendu ! :)
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Apetyczne :-)
    Te nadgryzione są szczególnie fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. : )
    Rozdanie? Bardzo chętnie. : ) A co do nagród to ucieszę się z każdej Twojej słodkości. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wszystko! Pozazdrościć talentu, mnie chyba czeka jeszcze długa droga do takich efektów! :D
    A tak swoją drogą, to dawno nie widziałam tak dobrego nagłówka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, boskie no!
    A co do rozdania, to może jakiś wisiorek z grafiką bądź coś słodkiego? No nic, w każdym razie popieram ten pomysł i czekam na konkurs :3

    OdpowiedzUsuń