sobota, 26 stycznia 2013

Komplet z matrioszką






Witam wszystkich cieplutko, dziś mam dla Was zupełną nowość a mianowicie komplet  z motywem matrioszki i czerwieni. Wykonany na specjalne zamówienie. Postanowiłam zrobić coś naprawdę wymagającego, same matrioszki były bardzo pracochłonne ale myślę, że się opłacało bo klientka jest zachwycona efektem. Wszystkie elementy są wykonane ręcznie a same twarzyczki matrioszek są malowane przeze mnie. Również bardzo jestem zadowolona ze swojej lustrzanki, co prawda zdjęcia nie są jeszcze idealne ale jakoś ich jest o niebo lepsza niż z poprzedniego aparatu.
A Wy lubicie matrioszki ? ;)

19 komentarzy:

  1. Matrioszka jest przepiękna. Całkiem inna. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia super, a matrioszki - reewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matrioszka jest przepiękna, a wykonanie perfekcyjne. Zachwyca ilością detali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są :D

    [u mnie nowa, serdecznie zapraszam :) always-made.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. W wolnej chwili zapraszam na Candy! :D
    always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie te matrioszki śliczne są. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Te herbatniki takie marne ci wychodzą, i myślałaś o własnym stylu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o herbatniki to wiem,że nie są idealne chociaż myślę,że nie są złe zwłaszcza że nie są wykonane z foremki. Jeśli chodzi o styl to w sytuacji kiedy oglądasz obrazy impresjonistów, kubistów czy innych artystów masz do nich pretensje, że ich pracę są e podobnym stylu do innych artystów reprezentujących dany nurt?
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. O, raju... Przecudne rzeczy tworzysz! Tfu, co tam rzeczy - arcydzieła! Jestem pod ogromnym wrażeniem :) sporo już widziałam słodkości z modeliny, ale twoje są naprawdę piękne :) Nic tylko schrupać :D

    podrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe!
    Nie dziwię się, że klientka jest zachwycona.
    Po prostu piękności :)

    Zapraszam do mnie
    http://las-roznosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe!
    Nie dziwię się, że klientka jest zachwycona.
    Po prostu piękności! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://las-roznosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się pralinka ;p
    Zapraszam do mnie: kolorowamodelinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Matrioszki są prześliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny naszyjnik - bardzo realistyczny ;3
    Zapraszam: http://myself-modelina.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow bardzo , bardzo ładny blog ;D zapraszam do mnie gliniankaa.blogspot.com obs. za obs. ?
    jak to zrobisz napisz mi w koment. a ja zrobię ten sam gest :***

    OdpowiedzUsuń