niedziela, 30 września 2012

Jesienny brelok







Witajcie kochani ! Już prawie wróciłam do zdrowia i mogę cieszyć się niebolącym gardłem, głową i brakiem kataru ;)
Uwielbiam taką złotą polską jesień, wszystko jeszcze tętni życiem, drga i pulsuje milionami kolorów ! Jak wiadomo nie od dziś natura jest najlepszą inspiracją dla każdego artysty, tego małego i dużego więc jak tu nie mieć w głowie setek pomysłów na jesienną biżuterię(?). Dojrzałe we wrześniowy słońcu jabłka, pyszne soczyste malinki i jeżyny, aromatyczne orzechy laskowe, świeże powietrze, wycieczki do lasu na grzyby, wieczorne ogniska ach! Jaka szkoda,że niedługo wszystko zwiędnie, poszarzeje i zabraknie kolorów :(
Jak na razie przez przyszłe dni będę dodawać posty słoneczno-jesienne.
Breloczek wymagał dość dużo pracy w szczególności,że wszystkie elementy z modeliny wykonane są ręcznie.
Miłego popołudnia ;)
p.s z okazji,że we wrześniu minęło 5 lat od kiedy pierwszy raz wykonałam kolczyki z modeliny szykuje się dość rozpisany post ;)

16 komentarzy:

  1. To wszystko wygląda jak prawdziwe! Jak ty to robisz, to jakieś czary? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) No cóż jak to robię... trochę warsztatu w lepieniu, dużo obserwacji natury i cierpliwość :)

      Usuń
  2. Wszystko smakowite!( no może oprócz żołędzia :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie ;) tylko to jest orzeszek laskowy :)

      Usuń
  3. Brak mi słów takie to cudne *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności. Twój talent chyba nie ma granic ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, oj ma granice ale ciągle staram się dążyć do ideału :)

      Usuń
  5. ojej, nie wiedziałam, że tworzysz już 5 lat :) świetnie wyszło, szczególnie ta malinka *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo było przy niej pracy :) Tak już minęło sporo czasu.

      Usuń
  6. Bardzo lubię oglądać Twoje prace, są niezwykle staranne i dopracowane, a przede wszystkim prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przez te 5 lat doszłaś do perfekcji:D fajnie to dobrałaś do sb, gdyby jesień byłaby jak ten Twój wisiorek to ja chce ją jak najdłużej:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się,że Ci się podoba :) Oj do perfekcji jeszcze mi brakuje ale z pokorą lepię i lepię :)

    OdpowiedzUsuń