piątek, 17 sierpnia 2012

"Magiczna bransoletka Alicji"







8 komentarzy:

  1. No ta bransoletka jest po prostu rewelacyjna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :-) Uwielbiam takie tematyczne bransoletki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No po prostu CUDO! Poprzednia bransoletka, z Paryżem także jest przepiękna! Masz wielki talent!
    P.S. Obserwuję Cię na moim blogu. Zajrzysz?
    http://modelina-i-brzoskwinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta jest cudowna! gdyby nie była w różu, już bym się na nią rzuciła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę taką bransoletkę

    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super bloh jestem obserwatorka u mnie licze na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tam lubię róż, oczywiście bez przesady, a tu jest idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. meeeeeeeeeeeega jest !
    cudownie zrobiona

    OdpowiedzUsuń